Meer vrouwelijke energie. Dat zou de wereld goed doen volgens Ellae. Ellae Foundation – opgericht door Rajae El Mouhandiz – is een nieuw artistiek geladen platform voor vrouwelijke makers. Ellae creëert ruimte en handvatten voor creatieve en professionele ontplooiing en rekent af met stereotypes. Toen we Rajae voor de eerste keer haar verhaal hoorden vertellen over Ellae, […]
Service: visuele identiteit
TOOST festival
TOOST startte ooit met één foodtruckfestival. Dat werden er meer, veel meer, en al snel waren ze het grootst reizende foodtruckfestival van Nederland. Het festival wordt steeds groter en draait inmiddels om veel meer dan eten alleen. Dat vroeg om een nieuw communicatieconcept! Waar in de randstad in de zomerse maanden al een overvloed is […]
Studio Oerkreet

Door de krachtige binnenkomer met heldere kleuren en opgeblazen teksten kan je er niet omheen dat je bij Studio Oerkreet moet zijn voor kraakheldere copy. Het dynamische visuele effect zuigt je al scrollend de website in van hun eigen verhaal tot wat ze voor jou kunnen betekenen. i.s.m. Buro Walkie Talkie. Lees meer over dit […]
Cure+
De praktijk die ooit onder de naam ‘Fysiotherapie Rotterdam’ opereerde ging meer bieden dan enkel fysiotherapie en ook nog eens buiten Rotterdam. Dat vroeg om een nieuwe naam, maar natuurlijk ook een nieuwe strategie, marketingaanpak en visuele identiteit. Al in de vroegste fase namen wij plaats aan de tafel waar alle betrokkenen de nieuwe koers uitstippelden. […]
Studio Oerkreet
Wat erin zit moet eruit! Dat is het motto van tekstfanaat Caroline en rappe woordkunstenaar Gerrit. Deze twee hebben elkaar op alle vlakken gevonden en samen zijn ze hét instrument om de borrelende kern van een bedrijf bloot te leggen en te vatten in rake teksten. In samenwerking met Buro Walkie Talkie is een visuele […]
Cure+

‘Waarmee kunnen wij u helpen?’ dat is de vraag waarmee de homepage van Cure+, praktijk voor zorg en beweging, opent om je vervolgens helder en efficiënt de behandelopties te schetsen. Daarbij is het op elk moment – en op elke pagina – mogelijk om een afspraak te maken. Lees meer over dit project! […]
P.S.: Doet
Mensen uit de brand helpen is wat dit communicatieve manusje van alles het liefste doet. Pauline Suzanne (waar de P.S. vandaan komt) is een echte Rotterdammer, en daarbij hoort een Rotterdamse uitstraling: rauw maar met een roze touch. Met een flinke dosis kennis en ervaring is Pauline een allrounder in de culturele marketing- en communicatiewereld. […]